Julegaver och T-järn

Var och handlade ett T-järn till vår ytterdörr idag. Ser ut så här:



Var tvungen att köpa ett eftersom vi haft påhälsning två gånger och vågade inte chansa på att åka bort en hel vecka utn nån åtgärd. Så detta är en lösning tils vi kan byta ytterdörr...

På samma shoppingtur sprang Diza och jag på dessa två sakerna oxå. Diza blev helt såld, så jag tänkte varför inte...
Så därmed blev det två julklappar till, känns bra för jag hade inte handlat färdigt til Diza.
Men dessa sakerna blev det i alla fall


En prinesess-målarlåda... 

och en prinsess-spegel till hennes rum.

Hon kommer bli överlycklig för jag är övertygad om att hon har glömt det tills julafton.

Nä, nu kallar sängen på mig. Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!