Idag

har det inte hänt mycket här. Är fortfarnade supertrött hela tiden myspace layouts images. När jag vaknade gick jag och la mig på soffan en stund, och somnade... Jag drömde en massa jobbiga grejor och var lite snurrig när Ola väckte mig *hahaha*
Då skulle han och hjälpa sin far en stund. Då tänkte jag för mig själv att :Nä, nu får jag ta mig i kragen. Så jag tog mig upp och hjälpte Diza lite med smågrejor, sen lyckades jag faktiskt få igång en maskin tvätt. Och tur var väl det för det var knappt jag kunde bestiga "Mount Everest" i min tvättstuga... layouts myspace
Idag blev det pizza, ajajaj inte bra, därför börjar den hårda dieten på nyårsdag...
Efter pizzan låg jag fanimej och somnade på soffan igen. Inte länge, det var mer som att jag slumrade till. Får hoppas att jag blir frisk snart för dagarna går och jag hinner absolut inte få gjort nånting.
Har inte pluggat NÅNTING alls, vet inte riktigt hur detta ska gå. Men jag kan nog börja förbereda mig på omtenta...
Det fåt bli som det blir, någonstans kände jag ju detta på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!