Hemfärden

Då var vi hemma igen med allt vad det innebär. Jag körde i princip hela vägen hem därför blev det inget bloggat igår, jag somnade direkt när vi kom hem. Hemfärden tog tolv timmar, men vi stannade många fler gånger på vägen hem än på vägen upp. Vi åt två gånger, fick stanna på två ställen för att köpa torkarblad till bilarna. För alla behövde nya men första ställe hade inte till alla bilarna. Sen regnade det i säkert 50-60 mil av totalt 80 mil.
Men det hade nog kvittat om det var solsken och vi vunnit en miljon kronor, hemfärden är ALDRIG rolig. Här är i alla fall några bilder från hemvägen.
Jag skulle ta en bild på Selma Lagerlöf Spa i Sunne, men just när vi kom dit hade Ola somnat och jag fick försöka ta en bild när jag körde. Den blev inte bra...


Hejdå stugan. Vi bodde på gatan mellan det röda och det blåa huset. Ser ni så mycket snö det kommit nu när vi skulle hem?


En sista blick på Gustav backen och sitt liften. Vi stannade till här och köpte tröjor. Hejdå Sälen...


Diza ville åka med mormor och morfar så den första biten var det bara jag och Ola i bilen. Vi ser ganxka glada ut trots allt... 


Här stannade vi till och köpte lite småpill. Och hemgjord, ruskigt god glögg.

 
Stannade till i Malung också för att handla present...


Efter Värmlandsporten (där vi åt) åkte brorsan med oss...


...och Diza.


Kommentarer
Postat av: Linda

Men du, varför bodde ni på gatan? =)

2008-12-23 @ 14:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!