Brandworld

En Det har öppnat en affär i Lund som heter BrandWorld. De säljer märkeskläder "billigt" (eller till normalpris för oss studenter). Jättesnygga kläder och träningskläder.
Diza och jag körde inom en sväng där idag, mest för att titta men jag hittade faktiskt ett par saker som vi behövde. Sen hittade jag ett par saker som jag vill köra in och handla SNART!!!

Det vi köpte blev i alla fall;


En mössa till Ola (märke PolarTech)


En mössa till mig passar till mina skidkläder ;-) (Märke Seger)


Diza fick en Prinsess- resväska som hon använda när vi ska till Sälen
(Märke Disney Pricess)

Allt till ett extremt bra pris!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!