Bestämt inför nyår

Ikväll var vi iväg och träffade de vi ska fira nyår med. Vi bestämde lite hur vi ska göra med mat osv.
Vi var hemma igen vid tio halv elva då satte vi oss i soffan med en massa godis och läsk och tittade på HANCOCK. Jag tyckte att den  var bra, så när som på slutet, det var inget jättebra slut. Men överlag så gillade jag den.

Tror jag håller på att bli sjuk, har ont i öronen och halsen...
Om jag känner mig själv rätt så ligger jag väl jättesjuk på nyårsafton.

Imorron ska jag in till en kompis och plugga inför tentan. Ni vet, tentan på den kursen jag var på en halv dag... Men pga allt som hänt så är det OK om jag inte klarar denna tentan, men jag ska ju såklart göra ett försök. 

Utöver detta tror jag att det blir en hektisk ledighet, många som ska träffas på kort tid och dessutom plugga inför tenta...
Ja, vi får väl se vad det blir av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!