17 December

Idag har vi varit iväg lite längre, och lite högre upp.
Diza var med en stund och åkte idag sen gick hon hem med de andra barnen och mormor. Det har blåst småspik idag och samtidig snöat. Så uppe på toppen var det väldigt kallt och i princip omöjligt att se något. Efter ett antal åk stack vi inom wärdshuset och tog ett par snögubben (varm choklad med mintuu). Det var smaskens! Fast jag lyckades spilla ut mer än en halv så vi fick köpa en ny till mig...
Det blev inga bilder därifrån idag men vi ska troligtvis dit imorron också eftersom pappa fyller år då. Men jag har en del andra bilder.


Diza redo för backen


Diza har åkt färdig för idag :-)


Jag på väg upp i liften


Syrran och svågern. Svåger har stavfelet, men det syns knappt eftersom han gömmer kepsen under hättan (fegisen). Han fick en straffdag idag eftersom han bara hade armbandet på sig igår.

Nu kan jag inte ladda upp fler bilder. Kan inte ladda upp filmsnuttarna heller av nån anledning...
Men det blev ett par foton i alla fall, bättre än inget. 
Imorron kommer det fler foton, ska försöka ladda upp nån filmsnutt på när Diza åker skidor också...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättekul att följa er semester så här på avstånd!

Kram

2008-12-17 @ 17:59:10
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!