Wakeboard

Ok, det blev ingen wakeboard idag. Han verkade lite oseriös så syrran bokade om det tills nästa lördag fast på ett annat ställe. Så (förhoppningsvis) på lördag smäller det!!!!
Det ska bli riktigt skoj, hoppas jag blir lika biten på det som Ola blev på dykningen :-)
Men det ska bli roligt!
Förresten så hittade min kusin en bild på mig och min kusin, när vi var på min möhippa, på sydsvenskans hemsida. Den kvällen var oxå riktigt rolig. Jag hade på en vit-rosa blommig tantklänning, slöja och en skylt som blinkade girls night out. Inte så vackert men sååå skoj!!!
Tack än en gång tjejer, det liksom bröllopet var fullständigt oförglömligt :-)
Här är vi!
Jag och kusi Sandra och Susanne i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: ninni

Party party!!

Jag håller med om att det var en mkt lyckad dag & kväll!!

Kul att ni kom med på mingelsidan!!

Ännu ett minne som tom finns i tidn..

2008-08-10 @ 22:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!