Fan! Vilken skit...

Allt är totalt värdelöst. Är såååå less på skolan!!! Har offentlig upphandling nu, ska ha tenta på måndag i förhandlingsteknik, för att de planerat så jävla dåligt. Sen en vecka senare har vi tenta i Offentlig upphandling... Så nu är det plugga, plugga, plugga hela helgen utom nån timme imorron då jag ska åka wakeboard.

Till nåt helt annat så hittade jag en statist sida igår där man kan anmäla sig. Funderar på det... Hade kunnat vara rätt roligt. Det var ju mitt förstaval (mediebranschen), men inte direkt nåt jag satsat på... Har ju varit på inspelning en gång då jag tävlade i läktaren på det spelprogrammet med Martin Timell. Han är rätt rolig när kameran är avstängd. Mycket roligare än vad jag trodde.
Åh, vad heter nu programmet igen???
Det programmet där man väljer väskor och hoppas att man undviker väskan med det högsta beloppet... Skitsamma.

Hittade dessa älvorna. Tyckte de var rätt coola, skulle man inte kunna ha nån av de som tatueringar?

Söt men ändå cool...oxå cool...


Får fundera vidare på det. Men efter tentan. Nu måste jag plugga, ska snart iväg igen.

Tjing tjing 


Kommentarer
Postat av: lotta

deal or no deal heter de väl?!

2008-08-15 @ 21:47:28
URL: http://lottajohansson.blogg.se/
Postat av: Anna HK

Allt kommer till att gå bra ska du se =) Lycka till idag med wakeboarden =) Ska hålla tummarna! Kram!

2008-08-16 @ 00:46:03
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Linda

gillade den översta bilden

2008-08-16 @ 15:42:29
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!