Ensam igen...

Jaha, då satt man här en lördag kväll. Familjen har somnat... Jag tvingade dem att titta på Tillbaka till framtiden (mina favoriter *hihihi*), så kanske lite mitt eget fel.
I alla fall, filmen tog slut så jag bestämde mig för att titta på lite fler bilder från bröllopet. Har hittat några till som jag ska lägga upp. Ska åka och framkalla engångskamerorna i veckan. Sen hoppas jag att det trillar in fler skivor  veckan som kommer.
Hela följet+ Neo 080802
Hittade denna, tyckte det var en rätt så fin ögonblicksbild...



Jaguaren vi åkte mellan kyrka och lokal
Här är bilen vi åkte, är supernöjd med valet och chauffören var jättetrevlig och väldigt seriös, vilket är väldigt positivt. Han hade till och med med sig champagne till oss :-)


Våra små tjejer...igen...
Kunde inte låta bli att lägga upp ytterligare en bild på våra söta näbbar. Är de inte världens sötaste??? (Sa mamma/moster/faster...*hihihi*)


Bara ögon för varandra...
Oxå en bild på oss, jag gör en lite konstig min (som vanligt) men de får man ta... Tyckte bara den var tagen i ett fint ögonblick :-)

Kommentarer
Postat av: ninni

Så fina bilder!!

Den på töserna e ju helt underbar!!

Dom e helt bedårande!!

2008-08-10 @ 21:49:40
Postat av: Anna HK

Ang den översta bilden.. 12 yra människor, hur ska man kunna få till en bra bild, när alla 12 kollar på 12 olika håll!! Galet värre! Jaja, ska inte klaga =) Vem är det som tagit den understa bilden? För de andra känner jag igen blink,blink =)

2008-08-10 @ 23:42:52
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: malin

hej grattis till bröllopet och lycka till i fram tiden

kram malin din förra klasskamrat

2008-08-12 @ 09:46:42
Postat av: Marie

Vilka små söta änglar ni hade som näbbar!

2008-08-13 @ 18:48:25
URL: http://www.husrenoveringen.se
Postat av: Jag

Jaa, Anna, jag tror det är en kompis till oss, Tobbe, som tog den...



Tack Malin! Kul att höra från dig! Vad kul att du hittat hit, hur gjorde du det?



Marie, tack så mycket!

2008-08-13 @ 21:24:34
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/
Postat av: Linda

Bilden på flickorna är helt underbar!! de är så söta.

2008-08-16 @ 15:37:46
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!