Bara oflyt och FETA böter!!!!!

Ok, den senaste tiden har bara vfarit späckad av oflyt och negativ energi... Kan börja med förra veckan; hade en tenta som gick sådär alltså. Kan vara godkänd men det kan lika gärna ha gått åt helvete. Samma dag kom jag hem och skulle flytta på laptopen, med något annat i den andra handen, och på nån konstig vänster så bara datorn gled ur handen på mig och *pang* ner i golvet. Den går att surfa på och sätta igång och sådär men den går inte att skriva på... Förvisso var det dags att skaffa en ny men vi hade ju tänkt vänta med det tills jag slutat skolan, det passar sig inte RIKTIGT nu...
Vill även tillägga att jag var extra "svag" i armarna eftsom jag åkt wakeboard på lördagen, som för övrigt var jäkligt rolig. 
Fick en del bilder av min kusin så jag ska berätta om det och visa nån bild i nästa inlägg.

Resten av veckan bestod av pluggande till nästa tenat som var idag. Ola jobbade över tre dagar...
I lördags skulle vi gå på Genarpsdagarna, vad händer jo det öser ner heeela lååånga dagen. Fast vi hade kul ändå!

Tentan idag gick inte ûberbra... Förhoppningsvis är jag godkänd men den som lever får se. Ja så är jag då på väg hem, Ola smsar mig och ber mig köpa med mig snus hem. Så jag kör in om Statoil, köper snus och en korv till mig själv.
Kör igen, telefonen ringer och jag svarar. Så jag kör bara på ren rutin, samma väg som jag kört tusentals gånger. Ingen bil kommer och jag kör, inget bälte hade jag heller, ingen bil kom så jag kör ut. Kommer 500 meter längre bort och ser att nån blinkar i nacken på mig. CIVILAREN!!! FAAAN...
- Kör efter oss...
- OK...
Du stannade inte vid stop-plikt och inget bälte. Varsågod 3250 kronor i böter!!! Vi har filmjat dig, vill du bestrida?
-Ehh, nää...

Vilken skitdag! Laptopen får nog vänta fast jag behöver en i skolan. Shit oxå...

Jaja, ska väl vara glad att de inte tog mitt körkort. Vissa straffar han med detsamma...   

Kommentarer
Postat av: ninni

Ja,och somliga väntar han med.. Hihi

Skitkul hihi hade vi verkligen alltså.. Med lera upp till knäna..P & K

2008-08-25 @ 21:58:36
Postat av: Linda

Fick ett gott skratt åt din "olycka". MEN, jag tycker synd om dig...



Kram

2008-08-25 @ 22:16:31
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!