Sjukt barn

Min stackars lilla tjej har sån otur just nu. Det är som om hon går runt med ett grått moln över huvudet...
Förra helgen var hon ute och sprang med sina kusiner, så helt plötsligt hade hon bara börjat stortjuta och vägrade gå på sin fot. Det tog ett par dagar och ett par läkarbesök innan hon började gå på den igen. Men hon haltar fortfarande och får fortfarande ont ibland.
Så i morse väckte hon mig för att hon var kissig, så kändes hon väldigt varm, men jag tänkte vi väntar med att ta tempen eftersom hon somnade så fort hon la huvudet på kudden igen. Så senare hade jag precis kommit till skolan, i princip, så ringde Ola mig. Då hade hon över 39 graders feber. Så det var bara för mig att köra hem igen, 2 timmar senare, eftersom Ola skulle och jobba. Nu vilar hon...

Utöver detta så trillar hon och slår sig hela hela tiden. Sina knän har hon slagit otaliga gånger, hon trillade ner från toaletten ena dagen när hon lutade sig lite för långt. Och jag hann inte fånga henne...
Usch, mitt stackars lilla barn, hoppas det bara är tillfälligt.

Kommentarer
Postat av: syrran

Ja,det e synd om henne..
Men alla barn har jy såna här perioder,där det händer mkt och därmed tyvärr många skador oxå(ibland)..
Hon e ju ganska aktiv..Det lilla livet..
Hon blir snart kry igen ska du se..
Krama henne från oss..

2008-04-28 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!