Mina tärnor...

Vill passa på att gratulera mina tärnor oxå. För jag vet att alla tre kämpar med vikten.
Och de är så otroligt duktiga och kämpar verkligen. Jag trodde inte att mitt bröllop var så viktigt *hahaha* (för de alltså)
Nä, skämt åsido, jag vet såklart att de gör det för sig själva och att vårt bröllop bara var en liten extra sporre. Men det är ändå kul. Särskilt när jag själv vet hur kämpigt det är och hur motiverad jag själv är av detta...
Grattis till era framgångar i alla fall. Syrran -10 kg, kusin A -7 kg (tror jag) och Svägerska M -7 kg
Ni är superduktiga. Kram på er!!!

Kommentarer
Postat av: Bla bla blaa

Oj, hur lyckades de med det? Vilken diet kör ni?

2008-04-03 @ 12:37:09
URL: http://blablablaa.webblogg.se
Postat av: Syrran

Ooppss.....
Man tackar och bugar!!
Det e faktiskt skönt!!
Men mer ska det bli!!
Jag vill ha gått ner det dubbla innan det e dax...
Så jag får nog lägga in en högre växel på träningen..

2008-04-05 @ 09:05:26
Postat av: kusin A

tack så mycket! du är oxå jätte duktig. Jag har precis haft tre jobbiga veckor men nu har jag kommit över den tror jag eller hoppas jag i alla fall. Du klara det oxå sitter här och hejar. hopopas det når dig ;)

2008-04-07 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!