Det var ett tag sen...

...jag skrev. Men har haft fullt upp. Så här ser det ut nu. Har (återigen) startat om på cambridge kuren. Hitintills har det gått bra. :-) (peppar peppar)
Det är mindre än 100 dagar tills bröllopet. Killarnas kläder är klara, gick väldigt smärtfritt fast det blev inte riktigt som vi tänkt oss. Men gud vad stiliga de var :-)
Igår köpte vi näbbklänningar för 150 kronor. Blev inte heller som vi tänkt oss men eftersom Olas kostym blev 1000 kr dyrare än vad vi räknat med så måste vi dra ner på annat. Men dessa näbbklänningarna var jättefina, så det var verkligen ett kap. Dessutom kan tjejerna ha de på sig senare oxå.
Idag var syrran, jag och svägerska M ute och gick i skogen i en timme. Känns bra nu! Rör på mig alldeles för lite...
Det var riktigt härligt att vara ute och gå, det har ju varit typ 20 grader här nere i skåne-land idag. Så det var som honung för själen att vara ute och gå idag :-)
Skulle ha hunnit sola oxå, men de hann stänga innan jag kunde gå dit *suck*. Måste sola mig nu, för om knappt två veckor ska vi på Olas brors bröllop och jag har köpt en mörkbeige klänning som är urläcker. Men om jag ska vara urläcker i den (hahaha) så måste jag vara liiite solbränd i allafall.

Kommentarer
Postat av: Systern

Du är Urläcker i den!!!!!
Skitsnygg!!

2008-04-28 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!